czwartek, 29 października 2015

Zielono mi

Kartka powstała jako prezent dla koleżanki mojej córki która uwielbia kolor zielony. Nie mogło na niej zabraknąć mojej ulubionej grafiki od Janet. Zakupiłam ją podczas jednej z ostatnich promocji i nie mogę się oprzeć jak na nią patrzę ....aż chce się kartkować :)...
Swoją kartkę w torebeczce zgłaszam na październikowe wyzwanie Digital PAPER by Janet

                                     
Kartka ozdobiona jedną z 12 grafik z zestawu Pretty Women


Wszystkie grafiki z tego zestawu są przecudne, pasują do kartek w różnym stylu i na różne okazje . Kupiłam z myślą o Dniu Kobiet ale używam ich do kartek urodzinowych, imieninowych oraz tak po prostu bez okazji. ...Cudne są wszystkie..... LOVELY ....

Zestaw powstał z papierów Magicznej Kartki, użyłam wykrojników Marianne Design, Prima oraz Spellbinders. Są koronki, koraliki, perełki ...jak dla mnie sweet :)



4 komentarze:

  1. Ciekawa praca :)
    Dziękuje za udział w wyzwaniu Digital Paper :)
    Pozdrawiam serdecznie - Padoriaa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Słodki komplet!
    Ciepło pozdrawiam, maarchewkowa

    OdpowiedzUsuń
  3. Ach, uwielbiam warstwy!!!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Digital Paper :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna karteczka :)
    Życzę wspaniałych, ciepłych, niezapomnianych świąt :)

    OdpowiedzUsuń