niedziela, 8 czerwca 2014

Po przerwie

Cześć
Pojawiam się kochanieńkie po krótkiej przerwie spowodowanej głównie pełnymi rękoma roboty i to nie tylko papierkowej :)...ale już jestem, będę :)
Zobaczcie jaką piękną kartkę zrobiłam dla swojej Mamy w dniu jej święta, podobała się ...a życzenia jak zwykle wzruszyły ją do łez. Wkrótce ma imieniny i znów będzie przeze mnie płakała- dobrze ,że ze szczęścia. Kocham ją...wspaniała kobieta, najwspanialsza z Mam mówię Wam !!!!
Rozpisałam się a miała być kartka, oto ona...
Trochę kombinowania i wyszła całkiem fajnie...mój mąż stwierdził ,że co nieco się w niej pogniotło ...ale to tak miało być :)
A skoro już jesteśmy w temacie Dnia Mamy - nieco spóźnionym ,oto jeszcze kilka innych moich prac:
  • Taka trochę retro :)

  • Taka trochę artystycznie romantyczna :)



  • Dwie dla starszych Mam ....z przydasi zakupionych na bazarku.. komuś nie były już potrzebne :)
 
....uczyłam się wtykać wstążki między kwiaty...mam z tym mały problem ale ćwiczę :)


Z Dnia Mamy to już chyba tyle ale mam jeszcze kilka z zakupionymi przydasiami o których wcześniej wspominałam, nie mogłam się powstrzymać by ich szybko nie wykorzystać ..URODZINOWE:

i druga....mocno ukwiecona..kurcze nie wiem czy nie aż za mocno....?

i trzecia...PANI RED...
 No dobra kochanieńkie to tyle ...więcej fotek z pracami na specjalne okazje chwilowo nie mam ale będę Was nimi zasypywać jak już powstaną :)
POZDROWIONKA







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz