czwartek, 14 sierpnia 2014

Najpiękniejsza

Dziś przedstawiam Wam moją najpiękniejszą.....
Wykonana z papierów które urzekły mnie na zlocie w Wa-wie.Cudnie romantyczne,delikatnie pieszczą zmysły, bije od nich ciepło i świeżość jednocześnie. Nawet moje pierwsze własnoręcznie robione prawdziwe róże wyszły takie jakie chciałam...jakby wiedziały na jaką kartkę mają trafić :).
Kartka sztalugowa w pudełku na ślub , wykonana ze ślubnej kolekcji papierów Craft and You Design -  My Wedding.
Róże z białego papieru czerpanego cieniowane tuszem Destert Sand, oprószone delikatnie brokatem. Dodałam też kilka mieniących kropelek...dżeciki...gotowe elementy wycięte z dodatków My Wedding.... i wyszła ....jak dla mnie najpiękniejsza.
Najpiękniejsze fotki zrobiła jej specjalnie dla mnie Nikola- dzięki wielkie:)...ale może w końcu mnie nauczysz jak to się robi ???

Zgłaszam pracę na wyzwanie

A Craft & You Design Challenge #2/ Wyzwanie nr 2




Ja czuję ją tak....














a na koniec "konkursowo" jak mawia moja koleżanka ......



i życzcie mi powodzenia w wyzwaniu bo marzą mi się wszystkie papiery Craft and You Design...miód na moją duszę....
pozdrawiam cieplutko 

3 komentarze:

  1. WOW!!! It's amazingly beautiful!!! Thanks for playing along with us at Craft & You Design!
    ~Olga Kovalchuk DT member

    OdpowiedzUsuń