wtorek, 29 kwietnia 2014

Dzieci w bieli

Witam

ZA LITERÓWKI NA KARTKACH Z GÓRY PRZEPRASZAM :( TAKIE TAGI UDAŁO SIĘ WYPUŚCIĆ DO OBROTU JEDNEJ Z FIRM :( ...SZKODA ŻE ZOBACZYŁAM BŁĄD ZBYT PÓŹNO ....wybaczycie ....to nie ja zjadłam " W "


Maj za pasem, słonko pięknie nam świeci...niedługo już do Komunii pójdą dzieci...ale mi się zrymowało ..
Rym, rymem ale jestem tu po to by pokazać Wam swoje piękne ( no mi się podobają) kartki komunijne. Standardowo już kartki w pudełeczku, można w nich schować pieniążka a i fajna z nich pamiątka. Ja też idę na komunię w tym roku i szczególny to dla mnie dzień ale "dla siebie" karteczki jeszcze nie zrobiłam...mam już pomysł na nią ..jak zrobię to też Wam pokażę , będzie inna niż wszystkie...
Zresztą u mnie zawsze każda inna..nie lubię się powtarzać, czasem powtarzają się papiery..bo niektóre szczególnie trafiają w mój gust.Dobra starczy gadania , bo czas goni...
Oto one karteczki komunijne:
Pierwsza

 Druga:
 Trzecia:


I świeżutka , dzisiejsza produkcja....

Robię dalej , mam całą masę zamówień...resztę również pokażę a i muszę Wam powiedzieć, że te tekturki to wspaniały dodatek do wszystkich prac...
Zmykam , pozdrawiam ....

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz