sobota, 12 kwietnia 2014

Na ślubnym kobiercu

Witam

Piękna sobota, od rana świeci słonko i choć w nazwie miesiąca brakuje R to pewnie wiele par zdecydowało się na ślub właśnie dziś. Teraz pewnie jakaś panna młoda w biegu się szykuje:) Przeżyłam to dwa razy :) więc nieźle pamiętam jak to jest.Swoją drogą nie wiem jakie znaczenie miało by mieć R w nazwie miesiąca bo w moim wydaniu raczej nie przyniosło szczęścia- swoje prawdziwe szczęście poślubiłam w maju.Piękny miesiąc i jeszcze piękniejszy dzień bo 26.05 - Dzień Mamy.To taki myk... żeby nie zapominać o rocznicy ...wiecie :)Lubię śluby...dziewczyny wtedy takie piękne....no z małym ale ...ale i tak miło popatrzeć.
Małe ale mam wtedy gdy śmietankowa sukienka z milionem falbanek i toną tiulu zbędnego- nie zakrywa w ogóle tego co maskować powinna a panna młoda w nią siłą wbita gości swoich wita. Słodka, puszysta beza- to nie w moim stylu...clean and simple...to bardziej do mnie przemawia.
W kartkach raczej nie wykorzystuję takiego stylu ale na ślub zrobiłam coś nieco skromniejszego - zobaczcie i oceńcie sami.
Pierwsza powstała z papierów Lemoncraft :"Tylko mnie kochaj"- super papier do takich prac, nie potrzeba zbyt wielu dodatków by kartka mogła się podobać.

                           Faworytka mojej córki:)                  


Druga z papierów Papermania- Capsule Collection...znalezionych przypadkiem w jednym z Tomaszowskich sklepów. Na pierwszym planie tekturka - jeszcze z Warszawskiego zlotu.

 Faworytka mojej mamy :)


Trzecia z papierów również przywiezionych z Tomaszowa....swoją drogą jak wpadłam do sklepu przed 18:00 i je tam wypatrzyłam to panie musiały wydłużyć nieco swój czas pracy - za co im wszystkim serdeczne dzięki ....papiery są cudne..

Moja faworytka :)



Wszystkie już znalazły swojego właściciela i mam dzięki nim wiele nowych zamówień. Czekam na dostawę różnych nowości i zabieram się do pracy...pochwalę się jak zrobię kolejne. A tym czasem ciekawi mnie, która to wasza faworytka.
  Jeśli już czytacie ten post zostawcie odpowiedź na moje pytanko...PROSZĘ :)
To tyle na tą chwilę ...wieczorkiem jeszcze coś dodam, dziś wymarzona sobota więc powstaną jakieś prace...wreszcie..czekałam na to cały długi tydzień...





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz