wtorek, 22 kwietnia 2014

Life is life

Życie .... jak rzeka płynie, czasem zakolami, czasem wolno, czasem rwącym nurtem ....spotyka na swej drodze różne przeszkody, czasem je pokonuje a czasem zmienia koryto..takie już jest po prostu.
Każdy ma w nim swoje smutki i radości , chwile złe i te piękne , nigdy nie zapomniane.
Na wspaniały jubileusz- 55 urodziny- powstała wczoraj moja kartka. Mam nadzieję ,że przypadnie do gustu jubilatce i jeszcze bardziej umili ten odświętny dzień.
Zgłaszam ją na  68 wyzwanie Scrapgangu - Jubileusz
Do jej wykonania użyłam papierów 13art's z kosmicznie pięknej kolekcji Frosted Life np:Księżycowy Pył .
Po raz pierwszy odważyłam się prysnąć czymś na swoją kartkę :) by dodać jej blasku - perłowe medium docraft's. Wykrojników mam ciągle jeszcze zbyt mało więc forma raczej prosta ale ufam,że się spodoba :)
Swoją drogą jest promocja więc muszę kupić sobie jeszcze te papiery myślę że będą z nich piękne ślubne kartki, jak zrobię to się pochwalę.


ostatni raz z bliska i do zobaczyska :)

Praca leci na wyzwanie ...

2 komentarze:

  1. Świetny zestaw. Przepiękne papiery, nietuzinkowe.
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrapgangu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne połączenie kolorów, takie...nostalgiczne :)

    OdpowiedzUsuń