niedziela, 30 marca 2014

Pastelowo

Witam

Pastele,pastele..kolory rozmyte,delikatnie wymazane, nie są to moje ukochane ale da się zrobić z ich pomocą całkiem fajne kartki. Ostatnio mało miałam czasu na ich tworzenie ale w końcu muszę wziąć udział w jakimś wyzwaniu bo robię się chora. Lubię wszystkie te wyzwania- może kiedyś uda mi się wygrać :)
Pogoda nastraja bardziej kolorowo ale zgodnie z wyzwaniem Craftmania

                                                 TRELE PASTELE


Sztalugowa kartka dla Mamy






Teraz z bliska- i moje własnoręcznie zrobione kwiaty...niektóre nawet mi wychodzą :)


W pracy użyłam miksu papierów z różnych firm, kwiatów gotowych i ręcznie robionych,są tasiemki,falbanki i inne takie tam....


Kartkę zgłaszam również na mapkowe wyzwanie Namaste


Pozdrawiam i do zobaczyska .....a mam już maszynkę :) teraz zbieram na wykrojniki .....

Ta słodka kartka znalazła już swojego właściciela ale zanim tak się stało dorobiłam do niej pudełko jak zwykle zresztą. Zobaczcie jak wyglądał cały zestaw .

1 komentarz:

  1. ależ cudna:) dziękujemy za udział w wyzwaniu:) wszystkiego dobrego na czas świąteczny:) DT Namaste

    OdpowiedzUsuń