piątek, 14 marca 2014

Dla Mamy

Cześć
Nie wszyscy znacie moją Mamę ale wierzcie mi na słowo to najwspanialsza Mama na świecie...BO MOJA!
Od zawsze wspiera mnie i dopinguje, chwali każdy nowy pomysł i dodaje wiary w siebie. Wszystkie moje prace bardzo jej się podobają..a jeśli nie to nieźle kłamie:). Od dawna chciałam coś dla niej zrobić ale wiecznie brak czasu ale teraz już mam, stworzyłam , powstało...coś co bardzo mi się podoba i liczę na to,że Wam też przypadnie do gustu, bo Mamie na pewno się spodoba- jutro jej dam bo do niej jadę.
Już nie mogę się doczekać jej miny, a potem tego jak zrobi na segmencie wystawę moich prac- znając Mamę tak będzie. Miłe to prawda ?
Kocham Cię Mamo!
A teraz Wy zobaczcie co dla niej mam i zgadnijcie, co często robi moja Mama...niby tego nie lubi ale ja wiem, że dla zabicia nudy to całkiem fajne zajęcie.
Przy okazji - jeśli oczywiście się da, zgłoszę swoją kolejną pracę na wyzwanie sklepiku NA STRYCHU. Nie wiem tylko czy można dwie, ale zaraz się przekonamy.

Panie ,Panowie- ręcznie robione pudełeczko z niespodzianką dla Mamy:




Teraz z bliska :


I leży sobie ...a co 




A teraz zawartość pudełka, po raz kolejny kartka, również sztalugowa  :



Wiecie już co często robi moja Mama?
Zobaczcie jeszcze cały komplecik bo będę zaraz zmykać.


To tyle na dziś, spróbuję jeszcze raz wziąć udział w wyzwaniu sklepiku Na Strychu, więc leć pudełeczko.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz