wtorek, 18 marca 2014

Sielsko...anielsko

Witam

Znalazłam kilka wolnych chwil, zajrzałam do pudła z papierami i od razu naszła mnie ochota na tworzenie. Mam specjalne zamówienie : kartka na chrzest...

Papiery  to jedne z moich ulubionych , więc nie mogło ich zabraknąć w mojej pracy.
Kartka sztalugowa zapakowana w pudełko- myślę ,że będzie udaną pamiątką z okazji chrztu a przy okazji można w niej ukryć pieniążek na prezent dla maleństwa.


Kolory na zdjęciu nieznacznie odbiegają od oryginału- właśnie dlatego nie lubię robić zdjęć wieczorami ale niestety dopiero wtedy mam najwięcej czasu dla siebie.


 Zobaczcie sami czy te Aniołki nie są urocze?Szkoda, że ten papier jest obecnie niedostępny w moim ulubionym sklepie - ostatnia sztuka trafiła do mnie..Pion Design: Waiting for Santa-Angel greeting.


 Do stworzenia pracy użyłam również papierów Pion Deign: Fairytale of spring oraz odrobiny  GRAPHIC 45 : May





P.S.
Pani Halinko dziękuję za te wszystkie urocze papiery które można kupić w Waszym sklepie :)
szkoda, że nie zdążyłam na wyzwanie...czekam na kolejne...


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz