czwartek, 20 marca 2014

Leczo

Witam
Za oknem wiatr, słonka mało, robić kartki mi się zachciało..
Zrobiłam jedną dla jakiejś mamy...swoją drogą ciekawe kto ją dostanie?
Pokażę Wam ją za chwilę , bo znalazłam dla niej wyzwanie w CRAFTfun

Wyzwanie #24 Kolory pełne energii


A oto moja kartka sztalugowa tradycyjnie zapakowana w ręcznie robione pudełko :)
użyłam głównie papierów GRAPHIC45

Kolory kojarzą mi się z leczo...całkiem smaczne danie

 
kolory nieznacznie odbiegają od rzeczywistości , bo znów zdjęcia robione wieczorem..

Pracę zgłaszam na wyzwanie i zobaczymy co dalej się stanie...:)
Kurde już tylko kilka dni i będę miała maszynkę..muszę nauczyć się robić piękne kwiaty...
pozdrawiam

3 komentarze:

  1. Świetnie poradziłaś sobie z kolorystycznymi wytycznymi :) Elegancka praca! Dziękujemy za udział w wyzwaniu CRAFTfun

    OdpowiedzUsuń
  2. haha, leczo na zdjęciu inspiracyjnym i leczo na kartce, super ;)
    dziękuję za udział w wyzwaniu i pozdrawiam, Aśko_DT_CraftFun

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna i ...smaczna praca! Dziękujemy za udział w wyzwaniu CRAFTfun!

    OdpowiedzUsuń