czwartek, 20 marca 2014

Easter Twins

Niech Was nie zwiedzie tytuł posta...będzie po polsku :)
Nie pokazałam Wam jeszcze "produkcji" kartek Wielkanocnych, to takie zwykłe karteczki, zamierzam rozesłać trochę więc czasem sobie jakąś machnę...rzadko je fotografuję ale siedzę tu i szperam w kompie i znów znalazłam wyzwanie...postanowiłam..zgłoszę Bliźniaki na nie...
Bliźniaki..to takie karteczki...do tryptyku im trochę brakuje i nie wiem sama czy jeszcze jednej do nich nie dorobię...
są śmieszne
zgłaszam je na wyzwanie Mojo Monday

oto one...Wielkanocne Bliźnięta- Easter Twins
no..może nie jednojajowe ale bardzo podobne... zrobione z mało wiosennych papierów ale podobają mi się i już...prawie idealnie pasują do mapki z wyzwania  :)
Poniżej kilka innych kartek z moich wielkanocnych zbiorów...jutro lecą do Tomaszowa ...poleconym
te już barwniejsze 
tylko grochów mi zabrakło a one kojarzą mi się z Wielkanocą

Już niedługo zlot w Łodzi i dokupię sobie jakieś papiery , kwiaty itp...dosłownie wszystko na wykończeniu a mam jeszcze kilka zleceń i wiele wyzwań :)
Dużo się uczę dzięki tym wyzwaniom...fajne są nawet jeśli nic się nie wygrywa..


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz