poniedziałek, 17 marca 2014

Na chorobę- PANI ZIELONA

Cześć
 Choroba mnie dopadła ale na szczęście ręce i oczy zdrowe, a na poprawę ogólnego samopoczucia mam sposób - robię kartki pomiędzy badaniami. Znalazłam kilka ciekawych wyzwań i jak ostatnio postanowiłam zrobić kartkę,która pasuje do kilku z nich.

Oto ona-    PANI  ZIELONA:


Długo szukałam wszystkiego co zielone w moich kurczących się zapasach, żeby podołać wyzwaniom
spójrzcie jeszcze raz na  ZIELONĄ  PANIĄ:
Prosta,skromna,zielona -To ONA
Ból bez maszynki i wykrojników ale już niedługo .....

                                                                   


Moją pracę zgłaszam  na miesięczne wyzwanie z gościem Rapakivi
http://scrapakivi.blogspot.com/search/label/wyzwania%20miesi%C4%99czne%20z%20Go%C5%9Bciem



 na wyzwanie Świata Artysty

oraz na wyzwanie colourQ





No to teraz trzymajcie kciuki :) a ja zmykam....

5 komentarzy:

  1. What a bright and cheery card, Draga! Thanks for playing with us at the colourQ, hope to see you back again!

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczna kompozycja wiankowa.
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu Świata Artysty :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lovely card, I like your sparkly butterflies and the delicate wreath! Thanks so much for joining us at the ColourQ!

    OdpowiedzUsuń
  4. urocza ... dziękuję za udział w wyzwaniu Rapakivi :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudna karteczka. :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Rapakivi. :)

    OdpowiedzUsuń